Evlenmek İsteyen Memur Bayanlar

Evlenmek isteyen memur bayanlar

Evlenmek isteyen memur bayanlar arıyorsanız gerçekten şanslısınız artık. Benim adım Nazlı. 29 yaşındayım. Aslında erken bir evlilik kararı aldım sanırım. Ama düşünüyorum da zaten anlaşana kadar 1 sene geçecek. Bu yüzden de ilanımı açayım dedim. Şimdi arkadaşlar bu durumlar kolay değil. Tanıyacaksın, anlaşacaksın falan derken insanlara güvenmek gerekiyor. Şahsen ben kolay şans vermem. Bir hata yapılmışsa aynı hata yine yapılır düşüncesindeyim. Yani affetmem kolay kolay. Bu nedenle hatasız ilerlemek daha iyi olacaktır. Tabi bir de evlilik telaşı falan derken insan yoruluyor. Ama sevdiğin insanla yola çıkarsan asla yorulmazsın diye düşünüyorum.

Ben biliyorum ki memur bayanlar bu konuda çok seçici. Yani bende öyleyim tabi ki. İnsanlar birine değer vermeden önce ölçüp tartmalıdır. Yine bu aşamada güven konusu hep ön planda olmalıdır. Evlenmek isteyen memur bayanlar olarak bu konuda herkesin düşüncesi farklı olabilir ama aynı kapıya çıkıyoruz işte. Bir erkek güven duygusu açılarsa kadın ona aşık olur.

Evlenmek İsteyen Memur Bayanlar İlanı

Benim erkek arkadaşımdan ilk beklentim, mutluluk. Beni mutlu edenlerle vakit geçiririm. Neden sürekli kıskanan ya da üzen biriyle beraber olayım ki? Memurum zaten halim vaktim yerinde. Oysa yalnızlık sorununa çare bulamadığım sürece mutlu olamayacağım gibi. Geçen bizim kızlardan biri de evlendi. Şimdi çok mutlu. Biraz kıskançlık oluyor tabi ama olacak o kadar da. Seven insan kıskanmalı fakat dozuna göre. Şimdi arkadaşlar mesajlarınızı atmanızı rica ediyorum. Mesaj atmayanlar maalesef numaramı alamayacak. Haliyle sohbet edemeyeceğiz. Yorumlara da dönüş yaparım ancak telefon numaramla değil. Neyse ben mutlu olma kararı verdim. Yanımda olmak isteyenler için mesaj kutusu burada işte. Hep beraber mutlu olacağımıza inanıyorum. Sevgilisi olmayanlar da inansın lütfen.

Mesaj Gönderin


Erkek Arayan Bayanlar

Türbanlı Bayan Arkadaş

Türbanlı Bayan Arkadaş

15 Kasım 2018 ilan 393

Türbanlı dul bayan yada türbanlı kadınlar ile arkadaş olmak istiyorum diyen tüm yakışıklı beyler ben Hatice. Bende herkes gibi bu siteye ilan vererek aradığım kişiyi [Devamı]

banner

2 Mesaj

  1. Selamünaleyküm samimi dürüst niyetli çok ciddi bir bayanla tanışmak görüşmek buluşmak konuşmak isterim ben. Var mı öyle bir bayan bu sitede hayatımda kimse olmadı evli falan değilim. Bekarım evlenmek gönlümün sevgisinin arıyorum ben İzmir’de kalıyorum şu an arada bir Suluova yada gidiyorum orada evimiz var burada da evimiz var.

    İzmir’de ev var araba var ben evlenince Suluova’da oturmayı düşünüyorum orada kimse oturmuyor ya siz hangi şehirde oturuyorsunuz ben kendimi size birazcık daha tanıtıyım aleviyim türküm yani ben burcum akrep ilkokul mezunuyum okuyamadım hatta babam göndermedi Kemalpaşa’da fabrikada çalışıp emekli oldum ben 30 40 yaşlarında bayan arıyorum doğru düzgün konuşup anlaşalım sonrada evlenelim derim ben. Konuşmak istersen Whatsapp var bende ilan sahibi okusun birisin ben buradayım ya sen neredesin sende buradaysan telefon et bana konuşalım ilanımı gönderin