Gürcistan’da Evlenmek İsteyen Bayanlar

Gürcistan’da Evlenmek İsteyen Bayanlar

Burcu ben herkese iyi günler diliyorum. Evlilik ilanı sitesi sayesinde kendime eş arıyorum desem yeridir. Gerçek hayatta bulamadım aşkı çünkü. Gürcistan’da evlenmek isteyen bayanlar da çok merak ediliyor sanırım. O yüzden buradayım. Yaşım 26. Evet aslında biraz erken gibi evlilik için ne dersiniz? Ya da doğru kişiyi bulunca evlenmeli mi insan bilemedim. Haliyle mesaj atan canlarla konuşup duruma göre hareket etmek istiyorum.

Gürcistan’da evlenmek isteyen bayanlar arıyorum diyenler şimdi bırakabilir aramayı. Benimle sohbet edin sonrasını anlarsınız arkadaşlar. Tatlı dilli bir bayanım. Zaten yeteri kadar bakımlı ve güzel olduğum için de insanlar beni bırakamıyor. Yani sohbetime bayılıyor. 10 dakika falan konuşalım derken bakıyorum 2 saat geçmiş.

Gürcistan’da Evlenmek İsteyen Bayanlar Telefonu

Ya arkadaşlar şunu da anlamıyorum artık. İnanın bir insan gerçekten seviyorsa yarı yolda neden bırakır? Yani sevgilim vardı benim. Aramız iyiydi evlenmeye karar vermiştik bile. Ama o kalktı bırakıp gitti beni. Peki madem seviyorsun beni neden beni bırakıp gidiyorsun? Bu nedenle kendimi 3 yıl yalnız bıraktım. Kafamı toparladım ve artık önüme bakıyorum. Gerçekten sevebilecek arkadaşlar arıyorum. Belki on kişiyle sohbet edip bir kişiyle evleneceğim ama en azından doğru kişiyi bulmuş olacağım bu çok daha önemli benim için.

Umarım şimdi beni daha iyi anladınız arkadaşlar. Sevginin ne kadar anlamlı olması gerektiğini ancak bu şekilde ifade edebilirim. Yine de her önüne gelenle konuşmaktan kaçınıyorum ben. Sevgi neydi peki? Sevgi emekti değil mi? Şair böyle demiş. Emeksiz sevgiden kaçarım ben. Uzun sohbetlerde insanın ne beklediğini ve sevip sevemeyeceğini kolayca anlayabilirim. Umarım her zaman iyi insanlarla karşılaşırım başka bir dileğim yok. Mesajlarınızı atın da sohbete başlayalım o zaman.

Mesaj Gönderin


Erkek Arayan Bayanlar

Türbanlı Bayan Arkadaş

Türbanlı Bayan Arkadaş

15 Kasım 2018 ilan 393

Türbanlı dul bayan yada türbanlı kadınlar ile arkadaş olmak istiyorum diyen tüm yakışıklı beyler ben Hatice. Bende herkes gibi bu siteye ilan vererek aradığım kişiyi [Devamı]

banner

1 Mesaj