Erkek Arkadaş Cep Numaraları

Erkek arkadaş cep numaraları

Selamlar. Fulya ben. 24 yaşındayım. Erkek arkadaş cep numaraları arıyorum aslında. Çünkü çok yalnızım. Bir başıma bu hayatı göğüsleyebilirim ama yanımda birilerine ihtiyacım olacak. Yaşamım boyunca hep güzel bir bayan olarak tanındım. Çevrem aşırı geniş fakat bu sorunumu anlatabileceğim ve çare bulacağıma inandığım biri çıkmadı karşıma. O yüzden de buradan paylaşmak istedim bazı şeyleri.

Erkek Arkadaş Cep Telefon Numaraları

Erkek arkadaş cep numaraları bazen yanıltıcı olabiliyor. Bunu yapmayın arkadaşlar. Mesajlarda gördüğüm numaralara anında dönüş yapıyorum çünkü. O ilk heyecanla konuşmaya başladığım kişiler hala var. Ama birkaç erkek arkadaşım var onlar da yanımda değil. Telefonlarıma bile bakmıyorlar. Çünkü sevgilileri var. Ha bu konuda ben bekar ya da evli ayrımı yapmıyorum. Sevgiliniz varsa da benim için sorun yok. Yeter ki telefonda sohbete başlayalım. Gerisi bir şekilde olur.

Erkek Arkadaş Arayan Genç Bayanlar

Genç bir bayan olduğum için talibim de çok. Fakat güvenemiyorum kimseye. Yarı yolda bırakacak bir arkadaşla birkaç gün konuşmak yerine hiç görüşmem daha iyi. Bu kafada bir bayanım. Zaten erkek arkadaş arayan genç bayanlar bu hataya çok kez düşüyor. Bence bir insan kendi yorumuyla az çok kişiliğini gösterecektir. Ben de yorumlara bakacağım önce. Daha sonra da numaramı paylaşacağım ve sabahlara kadar sohbetin en güzel anını yaşatacağım.

Öğrenciyim bu arada. Vakit sıkıntım yok. Boş vakitlerimde sahilde yürüyüş yapmaya bayılırım. Sinemayı da çok severim. Romantizm benim vazgeçemediğim bir kavramdır. Ha bu arada ilgi göremediğim zaman çok üzülürüm. Yaşımdan dolayı mı bilemem ama bir bayanı ilgisiz bırakmak kadar saçma bir şey yok. Yapmayın bunu arkadaşlar ya. Bir bayan ilgi bekler, sevgi bekler. Göremezse arkasına bakmadan geçer gider.

Mesaj Gönderin


Erkek Arayan Bayanlar

Türbanlı Bayan Arkadaş

Türbanlı Bayan Arkadaş

15 Kasım 2018 ilan 381

Türbanlı dul bayan yada türbanlı kadınlar ile arkadaş olmak istiyorum diyen tüm yakışıklı beyler ben Hatice. Bende herkes gibi bu siteye ilan vererek aradığım kişiyi [Devamı]

banner

44 Mesaj

  1. Selam Fulya hanım adım Fatih 37 yaşındayım. Samsun ilk adım ilçesinde oturuyorum. Bekarım profil ilanınızı okudum sizinle ciddi olarak tanışmak ve arkadaş olmak istiyorum.

    Daha Fazla Mesaj