Antalya Bayan Arkadaş Telefon Numaraları

Antalya bayan arkadaş

Aleyna benim adım. Nasılsınız arkadaşlar? Umarım iyidir herkes. Bende az da olsa heyecan var. Bunun da nedeni var tabi ki. Antalya bayan arkadaş arıyorum diyenler için açtığım ilandan sebep. Yaşım 29. Evlilik çağına da geldim sanırım ama karşıma çıkacak olan erkekte bazı özellikler arıyorum işte. Bunların hepsi olmasa da birkaçı benim için yeterli gibidir. Neyse şimdi kendimden bahsedeyim biraz.

Evet ben güzel ve bakımlı bir bayanım. Kuaförüm zaten. Çevremden çok teklif geliyor açık konuşmak gerekirse. Ama bu teklifleri değerlendirirken bazen şaşırıyorum. İnsanlar çok garip yahu. Her türlü insana denk geldim. Bazıları çok saygısız bazıları da o kadar kibar ve ilgili ki anlatamam. Ama gelin görün ki benim karar verme aşamasında sorunlar var. Birincisi değer veren Antalya bayan arkadaş arkadaş arıyorum diyenler için buradayım. İkincisi hemen evlilik düşünmüyorum.

Antalya Bayan Arkadaş İlanları

Günün her saatinde telefonda olamasam da akşamları genelde müsaitim. Sohbetimiz güzel bir şekilde devam eder yani. Bunun dışında herkesin kendine göre prensipleri var. İşte dediğim gibi seviyeli arkadaşları severim. Dürüstlük her zaman ön plandadır benim için. Bunun dışında nasıl desem bilemiyorum ama insanların bakış açısı da önemlidir açık konuşayım. Kimisi ciddi bakar, kimisi takılmak için. Bana birincisiyle gelin lütfen.

Paylaşmak istediğim bir husus daha var. Güzelliğe ne kadar önem verirsiniz bilmiyorum ama ben bakımlı erkeklerle arkadaş olurum genelde. Belki işimden dolayı ama böyle düşünüyorum. Bakımlı olmak değer vermek anlamına gelir bunu unutmayın. Mesaj atarken bu kriteri de göz önünde bulundurun yani. Neyse numaramı isteyenler önce mesaj atmalı. Sonrası bende merak etmeyin. Umarım güzel bir arkadaşlık kurabilliriz. Genelde insanlara yaklaşımım da iyidir. Kırmam ve üzmem. Tabi bu aynı şekilde davrananlar içindir. Üzen insanla muhatap olmam yani.

Mesaj Gönderin


Erkek Arayan Bayanlar

Türbanlı Bayan Arkadaş

Türbanlı Bayan Arkadaş

15 Kasım 2018 ilan 419

Türbanlı dul bayan yada türbanlı kadınlar ile arkadaş olmak istiyorum diyen tüm yakışıklı beyler ben Hatice. Bende herkes gibi bu siteye ilan vererek aradığım kişiyi [Devamı]

banner

42 Mesaj

  1. Merhaba Batman’da oturuyorum yaş 25 26 ya gireceğim ayrıca yarın Antalya’ya geliyorum fakat kalacak yerim yok ben numaramı yazacağım beni arayın

Daha Fazla Mesaj